Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat SCUDO Furgon E-SCUDO (507) (2023-???) 136km » PF-L00 japanparts
wybrany samochód: 
Fiat Scudo Furgon E-scudo (507) (2023-???) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PF-L00 JAPANPARTS

PF-L00 Pompa hamulcowa JAPANPARTS
japanparts PF-L00
Pompa hamulcowa PF-L00
PF-L00
japanparts PF-L00 Pompa hamulcowa

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

PF-L00

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Otwór Ø 1 [mm]22
Gwint wewnętrzny [mm]10
Gwint wewnętrzny 1 [mm]9
nr EAN8052553073514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PF-L00 JAPANPARTS

POMPA HAM JAPANPARTS PF-L00
numery OEM:
ROVER      274841
ROVER      569126
ROVER      905691126
ROVER      GMC310
LAND ROVER      90569126
zamienniki:
FHC5056
brak
FERODO
H19092.0.1
brak
FTE automotive GmbH
4004350
brak
GIRLING
33004700
brak
TEXTAR
68-0L-L00
brak
ASHIKA

Zastosowanie Pompa hamulcowa PF-L00 JAPANPARTS w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.