Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » PP-445AF japanparts

Klocki hamulcowe - komplet PP-445AF JAPANPARTS

PP-445AF Klocki hamulcowe - komplet JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

PP-445AF

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy Oś tylna
Długość [mm] 89
Wysokość [mm] 47,5
Grubość [mm] 14,7
Oznaczenie kontrolne ECE R90 APPROVED
Numer WVA 24231
Numer WVA 24232
Numer WVA 24233
nr EAN 8033001304732

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet PP-445AF JAPANPARTS

KLOCKI HAM JAPANPARTS PP-445AF HONDA CR-V II 2.0 02-06, 2.2 CTDI 05-06, FR-V 1.7, 1.8, 2.0 05-
numery OEM:
HONDA      06430S0KJ01
HONDA      06430S0NJ00
HONDA      06430S2XJ00
HONDA      06430S3NJ00
HONDA      06430S7AJ00
HONDA      06430S7S000
HONDA      06430S9A000
HONDA      06430S9A010
HONDA      06430S9AE00
HONDA      06430SCVA00
HONDA      06430SED000
HONDA      06430SEDE50
HONDA      43022S7S000
HONDA      43022S9A000
HONDA      43022S9A010
HONDA      43022S9A020
HONDA      43022S9AE00
HONDA      43022SCVA00
HONDA      43022SJF000
HONDA      43022SJFE00
HONDA      43022SP0010
HONDA      43022SP0305
HONDA      43022SXS000
HONDA      43022TL0G50
HONDA      43022TL0G51
HONDA      43022TL0G52
HONDA      43022TP6A01
ISUZU      586202984
ISUZU      586207073
ISUZU      586207204
NISSAN      AY060HN005

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet PP-445AF JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet PP-445AF JAPANPARTS:

Daniel, szczecin
2020-06-27
 5/5
Produkt dobrany idealnie
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Jakość sama w sobie dodatkowo dobry sklep
Jerzy, Wolin509588090
2019-09-28
 5/5
Zakładałem klocki tej firmy już nie raz i nigdy się nie zawiodłem
Włodzimierz, Wołomin
2021-08-20
 5/5
Na razie OK.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.