Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka prowadząca » RP-600 japanparts

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy RP-600 JAPANPARTS

RP-600 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy JAPANPARTS
japanparts RP-600
47.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

RP-600

producent:

JAPANPARTS

średnica zewnętrzna [mm] 88
Wysokość [mm] 21
Średnica wewnętrzna [mm] 10
nr EAN 8033001719376

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy RP-600 JAPANPARTS

ROLKA PROW PASKA KLIN JAPANPARTS RP-600

Rolka prowadząca pasek wieloklinowy RP-600 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Rolka prowadząca pasek wieloklinowy RP-600 producenta JAPANPARTS

TOYOTA

1660323011

DAIHATSU

1660323010, 1660397401

numery OEM:
DAIHATSU      16603-23010
DAIHATSU      16603-97401
TOYOTA      16603-23011

Zastosowanie Rolka prowadząca pasek wieloklinowy RP-600 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka prowadząca pasek wieloklinowy RP-600 JAPANPARTS:

Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Dariusz, Węgorzewo
2020-03-05
 5/5
Mogłaby być trochę lepsza cena na RP-800 japanparts

Rolka prowadząca paska wieloklinowego


Paski wielorowkowe synchronicznie przenoszą napęd z wału na najważniejsze elementy osprzętu silnika. Pasek powinien być prawidłowo napięty i odpowiednio poprowadzony. To zapewni bezpieczną pracę jednostki napędowej. Aby było to możliwe, konieczna jest obecność dodatkowych elementów współpracujących, takich jak rolki prowadzące.

Zadanie rolek prowadzących jest dwojakie. Po pierwsze właściwie prowadzą pasek, co utrzymuje go we właściwym torze pracy. Po drugie zaś, zwiększają kąt opasania. Celem tego zabiegu jest umożliwienie zazębienia się jak największej ilości zębów, czego efektem jest umożliwienie przenoszenia większych obciążeń silnika. Pomaga to również w ustalaniu długich sekcji w napędzie.

M.in. od rolek prowadzących zależy sprawność całego układu napędowego osprzętu silnika. Uszkodzenie rolki może doprowadzić do bardzo poważnych następstw. Zdarza się, że pasek zostaje wciągnięty do układu rozrządu i całkowicie zablokowany. Po czymś takim konieczne będzie przeprowadzenie gruntownego remontu silnika, co z pewnością będzie procesem kosztownym i czasochłonnym. Rolki prowadzące pasków wielorowkowych powinny być zatem elementem pochodzącym od renomowanych producentów.