Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Kia SOUL II (PS) 1.6 TGDI (2016.11-???) 204km » RU-387 japanparts
wybrany samochód: 
Kia Soul Ii (ps) 1.6 Tgdi (2016.11-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie amortyzatora RU-387 JAPANPARTS

RU-387 Mocowanie amortyzatora JAPANPARTS
japanparts RU-387
Mocowanie amortyzatora RU-387
RU-387

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

RU-387

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Długość [mm]133
Szerokość [mm]133
Wysokość [mm]46,5
Średnica wewnętrzna [mm]13
nr EAN8033001895193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora RU-387 JAPANPARTS

numery OEM:
MAZDA      B455-34-380
zamienniki:

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora RU-387 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora RU-387 JAPANPARTS:

Daniel, Humanes de Madrid
2025-08-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
PIOTR, WARSZAWA
2023-01-25
 5/5
Pasuje do Toyoty E10 jakość wykonania bardzo dobra i tańsza niż w popularnych sklepach sieciówkach.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).