Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Mitsubishi PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1.8 GDI (H66W, H76W) (1999.10-2001.10) 120km » TF-316 japanparts
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Pinin I (h6_w, H7_w) 1.8 Gdi (h66w, H76w) (1999.10-2001.10) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-316 JAPANPARTS

TF-316 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny JAPANPARTS
 

    Ocena:
numer części:

TF-316

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Długość [mm]530
Średnica wewnętrzna [mm]10
Średnica wewnętrzna 1 [mm]9
nr EAN8033001319675

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-316 JAPANPARTS

PRZEWÓD HAM JAPANPARTS TF-316
numery OEM:
MAZDA      BK1T43980
MAZDA      GA5R43980
MAZDA      GA5R43980A
MAZDA      GA5R43980B

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny TF-316 JAPANPARTS w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.