Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mercedes-benz KLASA C (W205) C 300 EQ Boost 4-matic (205.084) (2019.05-???) 258km » VA-071 japanparts
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C (w205) C 300 Eq Boost 4-matic (205.084) (2019.05-???) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia VA-071 JAPANPARTS

VA-071 Termostat układu chłodzenia JAPANPARTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

VA-071

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]88
Średnica [mm]52
Średnica 1 [mm]43
Głębokość zabudowy [mm]33
Średnica 2 [mm]33
JakośćTama
Wysokość [mm]62
SpecyfikacjaD.con guarniz.55mm
nr EAN8033001451528

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia VA-071 JAPANPARTS

TERMOSTAT JAPANPARTS VA-071
numery OEM:
TOYOTA      1634054010
TOYOTA      1634054020
TOYOTA      9091603043
TOYOTA      9091603062
TOYOTA      9091603072
TOYOTA      9091603099
TOYOTA      9091603106
TOYOTA      9091603142

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia VA-071 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia VA-071 JAPANPARTS:

Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.