Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Skoda KAMIQ (NW4) 1.0 TSI (2019.07-???) 115km » VT-124 japanparts
wybrany samochód: 
Skoda Kamiq (nw4) 1.0 Tsi (2019.07-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia VT-124 JAPANPARTS

VT-124 Termostat układu chłodzenia JAPANPARTS
japanparts VT-124

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

VT-124

producent:

JAPANPARTS

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]83
Wysokość [mm]90
Głębokość zabudowy [mm]27
Średnica [mm]32
Średnica 1 [mm]20
Średnica 2 [mm]16
Średnica zabudowy [mm]39
Średnica wewnętrzna [mm]27
nr EAN8033001964905

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia VT-124 JAPANPARTS

TERMOSTAT JAPANPARTS VT-124
numery OEM:
NISSAN      11061-00Q0F
NISSAN      11061-00QAK
NISSAN      1106100Q0C
NISSAN      1106100QAC

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia VT-124 JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia VT-124 JAPANPARTS:

Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.