Dodatkowe informacje o produkcie Filtr paliwa B3F005PR JC PREMIUM
BMW | 13311255179 | |
BMW | 13321277481 | |
BMW | 13321278272 | |
BMW | 133212782723 | |
BMW | 133321277481 | |
BMW | 133321278272 | |
BMW | 1333212782723 | |
CHRYSLER | 2084528 | |
CITROËN | 5429192 | |
CITROËN | 5481874 | |
CITROËN | 5490862 | |
CITROËN | 95534485 | |
CITROËN | 95534486 | |
CITROËN | GX0330201A | |
CITROËN | GX0330202A | |
CITROËN | GX0330301A | |
CITROËN | GX5429192 | |
CITROËN | GX5429192A | |
CITROËN | SRV000503 | |
CITROËN | SVR000503 | |
FIAT | 4352637 | |
FIAT | 71736104 | |
FIAT | 71736112 | |
FIAT | 76564503 | |
FIAT | 82323784 | |
FIAT | 82425490 | |
FIAT | 82425649 | |
FIAT | 82428006 | |
FIAT | 82429294 | |
FORD | 5003748 | |
FORD | 5004837 | |
FORD | 5015543 | |
FORD | 5015544 | |
MAZDA | 22213470B | |
NISSAN | 16400E3000 | |
NISSAN | 16400E3001 | |
NISSAN | 16400H8501 | |
PEUGEOT | 156707 | |
PEUGEOT | 156718 | |
PEUGEOT | 156719 | |
PEUGEOT | 156721 | |
RENAULT | 0005490862 | |
RENAULT | 5000031168 | |
RENAULT | 5490862 | |
RENAULT | 7100544588 | |
RENAULT | 7700544588 | |
RENAULT | 7701349332 | |
ROVER | BLM601021 | |
SAAB | 008210 | |
SAAB | 838475 | |
SAAB | 883364 | |
SEAT | SE021020200A | |
SEAT | XE021020200A | |
SKODA | C004312110 | |
SUBARU | 642010020 | |
TALBOT | 0013170900 | |
TALBOT | 13170900 | |
TALBOT | 38840 | |
TALBOT | 38840E | |
TOYOTA | 2330024020C | |
TOYOTA | 2330024050 | |
VAUXHALL | 1492005 | |
VAUXHALL | 1492206 | |
VAUXHALL | 149220601 | |
VAUXHALL | 5650170 | |
VAUXHALL | 7973411 | |
VAUXHALL | 798454 | |
VAUXHALL | 93156490 | |
VAUXHALL | 93156782 | |
VOLVO | 1576741 | |
VOLVO | 3713186 | |
VOLVO | 464728 | |
VOLKSWAGEN | 131261275 | |
VOLKSWAGEN | 131261275A | |
VOLKSWAGEN | 251113511 | |
VOLKSWAGEN | 31113511D | |
AC | FS004 | |
AC | FS10 | |
AC | FS10B | |
AC | FS15 | |
AC | FS1B | |
AC | FS5 | |
AC | GF479 |
Zastosowanie Filtr paliwa B3F005PR JC PREMIUM w samochodach:
Filtr paliwa jest elementem układu zasilania paliwowego silnika który odpowiada za oczyszczanie paliwa wszelkich zanieczyszczeń. Funkcja ta jest dosyć istotna ze względu na bezpieczeństwo silnika i jego zabezpieczenie przed przedwczesnym zużyciem.
Twarde drobiny dostające się na przykład podczas tankowania samochodu, podawane są do silnika przez pompę paliwową i mogą powodować zużycie gładzi cylindrowej i narażenie użytkownika na kosztowną naprawę silnika. Ponadto filtry paliwa w układach zasilania silników diesla zatrzymują ciężkie frakcje oleju napędowego lub parafiny, dlatego tak ważne jest regularne zmienianie filtra paliwa w samochodach z zapłonem samoczynnym.
Odpowiednio dobrany filtr redukuje stałe zanieczyszczenia (cząstki metali, piasek, rdza, iły), wodę przedostającą się w formie pary wodnej oraz cząsteczki żywiczne (wynik utleniania się oleju napędowego). Filtr chroni delikatne części układu zasilania silnika.
Niewłaściwa filtracja lub jej brak obniża płynność i osiągi silnika oraz zakłóca działanie układu rozruchowego. Cykliczna wymiana pozwoli uchronić pojazd przed negatywnymi skutkami dostawania się do silnika niepożądanych elementów.
Filtry paliwa często produkowane są z blachy odpornej na korozję i mechaniczne uszkodzenia. Odpływowy gwint powinien być wykonany starannie, wówczas ułatwia montaż filtra, a wzmocnienia zwiększają odporność rdzenia na siły ściskające.
Wybierając filtr, należy zwrócić uwagę na szczelność (niewłaściwa lub jej brak może spowodować wyciek paliwa i zwiększyć ryzyko pożaru), papier absorpcyjny (powinien mieć właściwą przepuszczalność) i śrubę odwadniacza (materiał nie może być zbyt kruchy).