Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571894J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571894J JURID

571894J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571894J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

21147, 571894

numer części:

571894J

producent:

JURID

Jakość 162
Grubość [mm] 19
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 130
Ciężar [kg] 1,9
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 59
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
System hamulcowy TRW
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 21147
Długość opakowania [cm] 16
Szerokość opakowania [cm] 10
Wysokość opakowania [cm] 8
nr EAN 3306430424513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571894J JURID

KLOCKI HAM JURID 571894J FIAT COUPE 2.0 16V 95> 19.3MM
numery OEM:
ALFA ROMEO      77362228
ALFA ROMEO      77362254
ALFA ROMEO      77365938
ALFA ROMEO      9 950 550
ALFA ROMEO      9948092
ALFA ROMEO      9949412
ALFA ROMEO      9950550
FIAT      9 944 329
FIAT      9 944 678
FIAT      9 946 227
FIAT      9 946 750
FIAT      9944329
FIAT      9944678
FIAT      9946227
FIAT      9946750
LANCIA      9946750
LANCIA      9951101
zamienniki:
70 91 6239
brak
SWAG Autoteile GmbH
BL1605A4
brak
FTE automotive GmbH
363702160358
brak
MAGNETI MARELLI
363702160237
brak
MAGNETI MARELLI
363702161190
brak
MAGNETI MARELLI
181098
brak
ICER
P 23 063
brak
BREMBO
BL1779A2
brak
FTE automotive GmbH
180760-700
brak
ICER
540533
brak
VALEO
26546
brak
LEMFÖRDER
363700201219
brak
MAGNETI MARELLI
363700205085
brak
MAGNETI MARELLI
221022
brak
NK
222336
brak
NK
1501221022
brak
SBS
1501222336
brak
SBS
23168.190.1
brak
ZIMMERMANN
0303 02
brak
KAWE
0305 32
brak
KAWE
0305 72
brak
KAWE
36800 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571894J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.