Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 571952J jurid

Klocki hamulcowe - komplet 571952J JURID

571952J Klocki hamulcowe - komplet JURID
jurid 571952J

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

23092, 571952

numer części:

571952J

producent:

JURID

Jakość 287
Grubość [mm] 16
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 132
Ciężar [kg] 1,7
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość 1 [mm] 77
Styk ostrzegawczy o zużyciu ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
System hamulcowy Brembo
Rodzaj połączenia Pudełko
Numer WVA 23092
Długość opakowania [cm] 20,6
Szerokość opakowania [cm] 12,2
Wysokość opakowania [cm] 7,8
nr EAN 3306435044594

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 571952J JURID

KLOCKI HAM JURID 571952J LANCIA KAPPA II 96-01 16MM
numery OEM:
ALFA ROMEO      71770977
ALFA ROMEO      77362226
ALFA ROMEO      77363328
ALFA ROMEO      77363545
ALFA ROMEO      77364265
ALFA ROMEO      77364516
ALFA ROMEO      9 948 030
ALFA ROMEO      9948030
ALFA ROMEO      9951155
LANCIA      77362226
LANCIA      9 951 050
LANCIA      9948557
LANCIA      9951050
VOLVO      30748513
zamienniki:
BL1659A2
brak
FTE automotive GmbH
363702161043
brak
MAGNETI MARELLI
363702161306
brak
MAGNETI MARELLI
181515
brak
ICER
35-1073
brak
KAGER
FQT1334
brak
FERODO
540149
brak
VALEO
363702161208
brak
MAGNETI MARELLI
12122
brak
OPTIMAL
221020
brak
NK
1501221020
brak
SBS
V24-0094
brak
VAICO
0666 02
brak
KAWE
0666 22
brak
KAWE
37106 OE
brak
A.B.S.

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 571952J JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.