Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 573209JC jurid

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573209JC JURID

573209JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573209JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573209JC
573209JC
jurid 573209JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573209JC jurid

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

573209JC

producent:

JURID

Grubość [mm] 18,4
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 155,2
Wysokość 1 [mm] 67
Wysokość 2 [mm] 62
Materiał Ceramika
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy ATE
Rodzaj połączenia Pudełko
Długość 2 [mm] 156,2
Numer WVA 23723
Numer WVA 23724
Długość opakowania [cm] 20
Szerokość opakowania [cm] 12
Wysokość opakowania [cm] 9,5
nr EAN 3306437190794

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573209JC JURID

Klocki hamulcowe kpl. ceramiczne przód , pasuje do: VOLVO C30, C70 II, S40 II, V40, V50, FORD C-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS III, FOCUS II/KOMBI 1.0-Electric 10.03-
numery OEM:
FORD      1223682
FORD      1321517
FORD      1360305
FORD      1508074
FORD      1519528
FORD      1566093
FORD      1695810
FORD      1753844
FORD      1809256
FORD      8V412K021AA
FORD      8V412K021AB
FORD      CN152K021AA
MAZDA      BPYK3323Z
MAZDA      BPYK3323ZA
MAZDA      BPYK3323ZA9C
MAZDA      BPYK3323ZB9C
MAZDA      BPYK3323ZC
MAZDA      BPYK3323ZC9C
MAZDA      C2Y33323ZA
VOLVO      306 83554
VOLVO      30683554
VOLVO      30715023
VOLVO      30742030
VOLVO      30742031
VOLVO      30793618
VOLVO      31341301

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573209JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.