Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Iveco TRAKKER I AD410T38 (2007-2012) 379km » 573264JC jurid
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad410t38 (2007-2012) 379km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573264JC JURID

573264JC Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust JURID
jurid 573264JC
Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573264JC

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

573264JC

producent:

JURID

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]18,0
Oznaczenie kontrolneR90 Homologated
Długość [mm]136,7
Wysokość 1 [mm]59
Wysokość 2 [mm]59
MateriałCeramika
Styk ostrzegawczy o zużyciunieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowyBosch
Rodzaj połączeniaPudełko
Długość 2 [mm]136,8
Numer WVA24883
Długość opakowania [cm]18
Szerokość opakowania [cm]10
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN3306437220781

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573264JC JURID

Klocek hamulcowy kpl. ceramiczny przód , pasuje do: DS DS 3, DS 3 / DS 3; CITROEN C3 / C3 ORIGIN III, C3 AIRCROSS II, C3 II, C3 III, C3 PICASSO, C4 CACTUS, DS3; OPEL CORSA F 1.0-Electric 02.09-
numery OEM:
CITROËN      160 7083 180
CITROËN      1607083180
CITROËN      1611140580
CITROËN      1613192580
CITROËN      1617275680
CITROËN      1629038380
CITROËN      425431
OPEL      3649095
PEUGEOT      160 7083 180
PEUGEOT      1607083180
PEUGEOT      1611140580
PEUGEOT      1617275680
PEUGEOT      1629038380
VAUXHALL      3649095
DONGFENG CITROEN      1607083180
DONGFENG CITROEN      1611140580
DONGFENG CITROEN      1613192580
DONGFENG CITROEN      1617275680
DONGFENG CITROEN      425431

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, Jurid White Low Dust 573264JC JURID w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.