Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » czujnik prędkości obrotowej koła (ABS lub ESP) » 1060456 kamoka

Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA 1060456 KAMOKA

1060456 Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA KAMOKA
kamoka 1060456
Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA 1060456
1060456
kamoka 1060456 Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

1060456

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 5908242651231

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA 1060456 KAMOKA

Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA 1060456 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA 1060456 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

1H0927807D

numery OEM:
SEAT      1H0927807B
SEAT      1H0927807D
SKODA      1H0927807B
SKODA      1H0927807D
VOLKSWAGEN      1H0 927 807 D
VAG      1H0927807B
VAG      1H0927807D

Zastosowanie Czujnik, prędkość obrotowa koła, KAMOKA 1060456 KAMOKA w samochodach:

Czujnik prędkości obrotowej koła ABS, czujnik ESP


Główną funkcją czujników obrotów kół jest pozyskiwanie informacji o prędkości obrotowej kół dla systemu ABS, który kontroluje siłę hamowania. Kiedy system odnotuje spadek prędkości obrotowej jednego z kół (zablokowanie się) poniżej pewnej wartości, ABS dostosowuje siłę hamowania tak, aby zapobiec dalszemu blokowaniu się kół.

W pojeździe zachodzi komunikacja pomiędzy ABS a systemem stabilizacji toru jazdy ESP. Do systemu tego przesyłane są szczegółowe informacje dotyczące prędkości obrotowej poszczególnych kół. Dzięki temu możliwe jest zapobieganie poślizgowi wzdłużnemu i poprzecznemu samochodu.

Objawem ewentualnej usterki czujnika jest zapalenie się kontrolki TC (kontrola trakcji), ABS lub ESP. W niektórych przypadkach awaria sygnalizowana jest również zaświeceniem się kontrolki check engine. Co zrozumiałe, nie działa wówczas przeciwblokujący system ABS.

Przyczyny usterek czujnika prędkości obrotowej są różne. Może to być: zabrudzenie czujnika lub tarczy, duży luz na łożysku koła. Zdarza się, że usterka pojawia się z naprawdę prozaicznych powodów, takich jak zmiana rozmiarów opon na jednej osi, zbyt niskie ciśnienie kół, uszkodzony bezpiecznik odpowiadający za ABS i ESP oraz kiepskiej kondycji akumulator.