Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 7001580 kamoka

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E82, E87, E88 7001580 KAMOKA

7001580 ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E82, E87, E88 KAMOKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

7001580

producent:

KAMOKA

Simplex
Łańcuch zamknięty
Dla numeru OE 11 31 7 516 074 S3
Ilość ogniw łańcucha 148

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E82, E87, E88 7001580 KAMOKA

ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E82, E87, E88 7001580 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E82, E87, E88 7001580 producenta KAMOKA

BMW

11317516074, 11317516074S3, 11317584084, 11317584084S3, 11318648732, 11318648732S3

numery OEM:
BMW      11 31 7 516 074
BMW      11 31 7 516 074 S3
BMW      11 31 7 584 084
BMW      11 31 7 584 084 S3
BMW      11 31 8 648 732
BMW      11 31 8 648 732 S3
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie ZESTAW ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU BMW 1 (E81, E82, E87, E88 7001580 KAMOKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.