Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F600601 kamoka

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600601 KAMOKA

F600601 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F600601
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600601
F600601
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F600601

producent:

KAMOKA

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
nr EAN 5908242665016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600601 KAMOKA

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600601 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600601 producenta KAMOKA

BMW

24117536387, 24117571217, 24152333907

numery OEM:
BMW      24 11 7 536 387
BMW      24 11 7 571 217
BMW      24152333907

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600601 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.