Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F600901 kamoka

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600901 KAMOKA

F600901 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F600901
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600901
F600901
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

F600901

producent:

KAMOKA

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 197
Szerokość [mm] 112
Grubość [mm] 46,5
średnica zewnętrzna [mm] 28
Kolor szary
Materiał Stal
Wymagana ilość 1
Ciężar [kg] 0,155
nr EAN 5908242668369

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600901 KAMOKA

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600901 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600901 producenta KAMOKA

MERCEDES-BENZ

1402770095, A1402770095

JEEP

5073878AA, 52108325AA

CHRYSLER

05073878AA, 5073878AA, 52108325AA, K52108325AA

DODGE

5073878AA, 52108325AA

numery OEM:
CHRYSLER      05073878AA
CHRYSLER      5073878AA
CHRYSLER      52108325AA
CHRYSLER      K52108325AA
DODGE      5073878AA
DODGE      52108325AA
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A1402770095
SSANGYONG      1402770095
JEEP      5073878AA
JEEP      52108325AA

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F600901 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.