Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F602101 kamoka

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602101 KAMOKA

F602101 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602101
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602101
F602101

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

F602101

producent:

KAMOKA

Wymagana ilość 1
Ciężar [kg] 0,61
nr EAN 5908242668482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602101 KAMOKA

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602101 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602101 producenta KAMOKA

BMW

24117510011, 24117533700, 24117557069, 24117507790

LAND ROVER

THE500030, THE500031

numery OEM:
BMW      24 11 7 510 011
BMW      24 11 7 533 700
BMW      24 11 7 557 069
BMW      24117507790
LAND ROVER      THE500030
LAND ROVER      THE500031

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602101 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.