Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » F602401 kamoka

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602401 KAMOKA

F602401 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA KAMOKA
kamoka F602401
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602401
F602401
39.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
numer części:

F602401

producent:

KAMOKA

Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 5908242668505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602401 KAMOKA

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602401 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602401 producenta KAMOKA

FORD

1564960, 1564965, 1589089, 7M5R6C631AB, 7M5R6C631AC, 7M5R6C631AD

VOLVO

31256837, 31259415, 31259611

numery OEM:
FORD      1 564 960
FORD      1 564 965
FORD      1 589 089
FORD      1564960
FORD      1564965
FORD      1589089
FORD      7M5R6C631AB
FORD      7M5R6C631AC
FORD      7M5R6C631AD
MITSUBISHI      2513A040
RENAULT      152004740R
VOLVO      31 256 837
VOLVO      31 259 415
VOLVO      31 259 611
VOLVO      31256837
VOLVO      31259415
VOLVO      31259611

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, KAMOKA F602401 KAMOKA w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.