Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » JBC0676 kamoka

Zacisk hamulca JBC0676 KAMOKA

JBC0676 Zacisk hamulca KAMOKA
kamoka JBC0676
153.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

JBC0676

producent:

KAMOKA

Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm] 41,0
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów JBC0675
Materiał Aluminium
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Rozstaw śrub mocujących [mm] 134
Ciężar [kg] 1,7
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca JBC0676 KAMOKA

Zacisk hamulca JBC0676 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca JBC0676 producenta KAMOKA

VOLKSWAGEN

2K0615424, 2K0615424A, 2K0615424B

numery OEM:
VOLKSWAGEN      2K0.615.424
VOLKSWAGEN      2K0.615.424A
VOLKSWAGEN      2K0.615.424B
VAG      2K0 615 424
VAG      2K0 615 424A
VAG      2K0 615 424B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca JBC0676 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca JBC0676 KAMOKA:

Artur, Warszawa
2022-11-12
 5/5
Ok
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
SŁAWOMIR, Szczecin
2023-05-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu