Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgła 069 2209 KM GERMANY
FORD | 1 077 989 | |
FORD | 1 077 989 S2 | |
FORD | 1 077 990 | |
FORD | 1 077 990 S2 | |
FORD | 1 077 991 | |
FORD | 1 077 991 S2 | |
FORD | 1 077 992 | |
FORD | 1 077 992 S2 | |
FORD | 1 122 236 | |
FORD | 1 122 236 S2 | |
FORD | 1 212 061 | |
FORD | 1 212 061 S1 | |
FORD | 1 252 272 | |
FORD | 1 252 272 S2 | |
FORD | 1 474 323 | |
FORD | 1 474 323 S1 | |
FORD | 1 514 143 | |
FORD | 1 514 143 S1 | |
FORD | 1 547 820 | |
FORD | 1 547 820 S1 | |
FORD | 1 830 995 | |
FORD | 1 830 995 S1 | |
FORD | 1 837 710 | |
FORD | 1 837 710 S4 | |
FORD | 2S617A564CA | |
FORD | 2S617A564CA S1 | |
FORD | 2S617A564CB | |
FORD | 2S617A564CB S1 | |
FORD | 3S417540B1A | |
FORD | 3S417540B1A S2 | |
FORD | 8V217A564AB | |
FORD | 8V217A564AB S1 | |
FORD | 8V217A564AC | |
FORD | 8V217A564AC S1 | |
FORD | 8V217A564AD | |
FORD | 8V217A564AD S1 | |
FORD | AV617A564AC | |
FORD | AV617A564AC S1 | |
FORD | PXS417540B1B | |
FORD | PXS417540B1B S2 | |
FORD | PXS417540B1C | |
FORD | PXS417540B1C S2 | |
FORD | PXS417540B1D | |
FORD | PXS417540B1D S2 | |
FORD | PXS417540B2B | |
FORD | PXS417540B2B S2 | |
FORD | PXS417540B2C | |
FORD | PXS417540B2C S2 | |
FORD | RM3S417540B1A | |
FORD | RM3S417540B1A S2 | |
FORD | RPXS4J7540B1C | |
FORD | RPXS4J7540B1C S2 | |
FORD | XS417540S1C | |
FORD | XS417540S1C S2 | |
FORD | XS417540S2C | |
FORD | XS417540S2C S2 | |
MAZDA | DK49-17-ZX1A | |
MAZDA | DK49-17-ZX1A S1 | |
MAZDA | DK49-17-ZX1B | |
MAZDA | DK49-17-ZX1B S1 | |
FORD USA | BE8Z 7A56 4A | |
FORD USA | BE8Z 7A56 4A S1 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgła 069 2209 KM GERMANY w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.