Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2005.09-2006.06) 121km » 11.5121 lauber
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2005.09-2006.06) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 11.5121 LAUBER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

11.5121

producent:

LAUBER


Uwaga! Produkt kaucjonowany, objęty systemem wymiany firmy Lauber.
Więcej informacji udzieli obsluga sklepu.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 11.5121 LAUBER

numery OEM:
MAZDA      010518300
MAZDA      025918300
MAZDA      032418300
MAZDA      032718300
MAZDA      032718300A
MAZDA      048318300
MAZDA      048318300A
MAZDA      057118300
MAZDA      060518300
MAZDA      070718300
MAZDA      082018300
MAZDA      293618300
MAZDA      391918300
MAZDA      391918300A
MAZDA      393618300
MAZDA      489218300
MAZDA      489418300
MAZDA      802818300
MAZDA      831818300
MAZDA      D27210346A
MAZDA      D47Z18300
MITSUBISHI      A1T20572
MITSUBISHI      A1T20574
MITSUBISHI      A1T21374
MITSUBISHI      A1T30471
MITSUBISHI      A1T30474
MITSUBISHI      AC2025T
MITSUBISHI      AC2025T5
MITSUBISHI      AG2035T
MITSUBISHI      AG2035T11
MITSUBISHI      AG2035T2
MITSUBISHI      AG2035T3
MITSUBISHI      AG2035T8
MITSUBISHI      AG2035T9
MITSUBISHI      AH2025T11
MITSUBISHI      AH2035H27
MITSUBISHI      AH2035H4
MITSUBISHI      AH2035H54
MITSUBISHI      AH2035H7
MITSUBISHI      AH2035T1
MITSUBISHI      AH2035T2
MITSUBISHI      AH2035T3
MITSUBISHI      AH2035T4
MITSUBISHI      AH2035T8
MITSUBISHI      AH2035T9
MITSUBISHI      AH2035Z1
MITSUBISHI      AH2035Z5
MITSUBISHI      AH2040H1
MITSUBISHI      AH2040H4
MITSUBISHI      AH2040H7

Zastosowanie Alternator 11.5121 LAUBER w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów