Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0852 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0852 LAUBER

55.0852 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
375.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0852

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]90
Koła pasoweBez koła pasowego
EAN5901321123964
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0852 LAUBER

Koszt kaucji: 30.75 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: FORD MONDEO III, TRANSIT 2.0D/2.2D/2.4D 01.00-03.07

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0852 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0852 producenta LAUBER

FORD

4055852, XS713A674BE, YC1C3A674AB

numery OEM:
FORD      4055852
FORD      XS713A674BE
FORD      YC1C3A674AB
FORD USA      4 055 852
FORD USA      XS71 3A674 BE
FORD USA      YC1C 3A674 AB
GREAT WALL      PI1033
GREAT WALL      PI1034

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0852 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.