Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 15-0254 elstock

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0254 ELSTOCK

15-0254 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy ELSTOCK
544.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

15-0254

producent:

ELSTOCK

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych Holborn Eaton
Ciśnienie [bar] 90
Ciężar netto [kg] 1,7
nr EAN 5704651270496

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0254 ELSTOCK

Koszt kaucji: 438.24 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. FORD TRANSIT 00-06
numery OEM:
FORD      1117631
FORD      1475652
FORD      1476372
FORD      1C15-3A674-AB
FORD      1C15-3A674-AD
FORD      1C15-3A674-AE
FORD      3C11-3A674-AB
FORD      3C11J-3A764-AB
FORD      4055852
FORD      4120386
FORD      4130156
FORD      4130551
FORD      4158100
FORD      4173225
FORD      4670348
FORD      R3C11J-3A764-AB
FORD      YC1C-3A674-AB
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0254 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 15-0254 ELSTOCK:

Adrian, Grodków
2021-09-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.