Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 05P1366 lpr

Klocki hamulcowe - komplet 05P1366 LPR

05P1366 Klocki hamulcowe - komplet LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P1366, 24355, 24356, 24357, 5SP1366

numer części:

05P1366

producent:

LPR

System hamulcowy KELSEY-HAYES
Szerokość [mm] 140,5
Grubość [mm] 14,7
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
Wysokość [mm] 49,3
nr EAN 8032928083584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P1366 LPR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: JEEP CHEROKEE, WRANGLER II 2.4-4.0 08.96-01.08
numery OEM:
CHRYSLER      05083882AD
CHRYSLER      05083882AF
CHRYSLER      05093511AA
CHRYSLER      05093511AB
CHRYSLER      05179242AA
CHRYSLER      05179242AB
CHRYSLER      05191823AA
CHRYSLER      5083882AC
CHRYSLER      5083882AE
CHRYSLER      5179242AA
CHRYSLER      5179242AB
CHRYSLER      K05083882AB
JEEP      05083882AC
JEEP      05083882AD
JEEP      05083882AE
JEEP      05083882AF
JEEP      05093511AA
JEEP      05093511AB
JEEP      05093511AC
JEEP      05179242AA
JEEP      05191823AA
JEEP      5083882AC
JEEP      5083882AE
JEEP      5083882AF
JEEP      5093511AA
JEEP      5093511AB
JEEP      5093511AC
JEEP      5179242AA
JEEP      5179242AB
JEEP      K05083882AF
JEEP      K05093511AA
JEEP      K05093511AB
JEEP      K05093511AC

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P1366 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P1366 LPR:

2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze
2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.