Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Suzuki SWIFT IV (FZ, NZ) 1.2 (AZH412, ZC72S) (2010.10-???) 94km » 05P1608 lpr
wybrany samochód: 
Suzuki Swift Iv (fz, Nz) 1.2 (azh412, Zc72s) (2010.10-???) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 LPR

05P1608 Klocki hamulcowe - komplet LPR
lpr 05P1608
Klocki hamulcowe - komplet 05P1608
05P1608
lpr 05P1608 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 lpr
Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P1608, 24563, 5SP1608

numer części:

05P1608

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]109,3
Wysokość [mm]53,3
System hamulcowyBOSCH
Grubość [mm]17,7
nr EAN8032928097208

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 LPR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: AUDI A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, EOS, GOLF VI, JETTA IV 1.2-3.6 02.03-12.17
numery OEM:
VOLKSWAGEN      5K0698451
VOLKSWAGEN      5K0698451A

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P1608 LPR:

Zbigniew, Łódź
2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Brzeziny
2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Marzęcice
2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.