Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 05P1738 lpr

Klocki hamulcowe - komplet 05P1738 LPR

05P1738 Klocki hamulcowe - komplet LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P1738, 25007, 5SP1738

numer części:

05P1738

producent:

LPR

Wysokość [mm] 94,2
System hamulcowy BREMBO
Grubość [mm] 17,1
Szerokość [mm] 209,5
nr EAN 8032928106894

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P1738 LPR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI E-TRON GT, BENTLEY FLYING SPUR, PORSCHE CAYENNE, MACAN, PANAMERA, PANAMERA SPORT TURISMO, TAYCAN, TAYCAN CROSS TURISMO 2.0-Electric 08.04-
numery OEM:
AUDI      7P0698151D
AUDI      7P6698151
PORSCHE      95835193900
PORSCHE      95835193901
PORSCHE      95835193910
PORSCHE      95835193920
PORSCHE      95B698151AC
PORSCHE      95B698151C
PORSCHE      97035194901
PORSCHE      97035194904
PORSCHE      97035194906
PORSCHE      971698151D
PORSCHE      971698151E
PORSCHE      9Y0698151AB
PORSCHE      9Y0698151Q
SEAT      7P0698151D
SEAT      7P6698151
SKODA      7P0698151D
SKODA      7P6698151
VOLKSWAGEN      7P0698151
VOLKSWAGEN      7P0698151B
VOLKSWAGEN      7P0698151C
VOLKSWAGEN      7P0698151D
VOLKSWAGEN      7P6698151
VOLKSWAGEN      7P6698151B

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P1738 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P1738 LPR:

Waldemar, Marzęcice
2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze
Michał, Brzeziny
2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zbigniew, Łódź
2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.