Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 05P1855 lpr

Klocki hamulcowe - komplet 05P1855 LPR

05P1855 Klocki hamulcowe - komplet LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P1855, 24076, 5SP1855

numer części:

05P1855

producent:

LPR

Szerokość [mm] 109,7
Wysokość [mm] 69,3
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 4
System hamulcowy BREMBO
Grubość [mm] 15,4
nr EAN 8032928147972

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P1855 LPR

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: CHEVROLET CAMARO, CHRYSLER 300C, DODGE CHALLENGER, CHARGER, JEEP GRAND CHEROKEE II, GRAND CHEROKEE III, GRAND CHEROKEE IV, TESLA MODEL S 2.7-Electric 04.99-
numery OEM:
CHRYSLER      05174327AA
CHRYSLER      05174327AB
CHRYSLER      05174327AC
CHRYSLER      068144223AA
CHRYSLER      5174327AA
CHRYSLER      5174327AB
CHRYSLER      5174327AC
CHRYSLER      68144223AA
CHRYSLER      K05174327AC
DODGE      00K68399102AB
CHEVROLET      25940439
CHEVROLET      89047744
CADILLAC      107778344
CADILLAC      25940439
CADILLAC      89047744
JEEP      00K68399102AA
JEEP      68003610AA
JEEP      68003610AB
JEEP      68034993AA
JEEP      68399102AA
JEEP      68399102AB
JEEP      7831D1270
JEEP      7958D1053
JEEP      8805D1053

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P1855 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P1855 LPR:

Waldemar, Marzęcice
2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze
Zbigniew, Łódź
2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Brzeziny
2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.