Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 05P1977 lpr

Klocki hamulcowe - komplet 05P1977 LPR

05P1977 Klocki hamulcowe - komplet LPR
lpr 05P1977
Klocki hamulcowe - komplet 05P1977
05P1977

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

05P1977, 22269, 22270, 25592, 25593, 5SP1977

numer części:

05P1977

producent:

LPR

Grubość 2 [mm] 20
Szerokość 2 [mm] 155,2
Grubość 1 [mm] 19
Szerokość 1 [mm] 155,8
System hamulcowy ATE
Wysokość 2 [mm] 66,7
Wysokość 1 [mm] 75,9
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś] 2
nr EAN 8032928163712

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 05P1977 LPR

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: FORD GALAXY III, GALAXY MK III, MONDEO V, S-MAX 1.0-2.5 09.12-
numery OEM:
FORD      1860105
FORD      1917494
FORD      2014119
FORD      2016609
FORD      5601729
FORD      BRF33
FORD      DG9C2001AE
FORD      DG9C2001BF
FORD      DG9C2K021EC
FORD      DG9C2K021ED
FORD      DG9C2K021EE
FORD      DG9C2K021RC
FORD      DG9Z2001A
FORD      HG9Z2001A
FORD USA      DG92K021EC
FORD USA      DG9C2001A
FORD USA      DG9C2001BB
FORD USA      DG9Z2001B
FORD USA      DG9Z2001C
FORD USA      DG9Z2001D
FORD USA      DG9Z2001F
FORD USA      DG9Z2001G
FORD USA      DG9Z2001M
LINCOLN      DG9Z2001B
LINCOLN      DG9Z2001F
LINCOLN      DG9Z2001G
LINCOLN      DG9Z2001M

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 05P1977 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 05P1977 LPR:

Zbigniew, Łódź
2021-11-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Brzeziny
2024-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Waldemar, Marzęcice
2019-12-27
 5/5
Wahałem się trochę przy wyborze, bo poprzednio założone klocki dosyć piszczały i zużyły się ekstremalnie szybko na tych. Jeżdżę już 3 miesiące i sprawują się dobrze

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.