Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B5 (8D2) S4 quattro (1997.09-2001.09) 265km » 1203 lpr
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) S4 Quattro (1997.09-2001.09) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1203 LPR

1203 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1203

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1203, P11548

numer części:

1203

dostawca:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]20,64
Wymiar gwintu10 x 1 (4)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBendix
nr EAN8032532021088
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1203 LPR

Pompa hamulcowa (20,64mm) pasuje do: PEUGEOT 405 I, 405 II 1.4-1.9D 01.87-05.97
numery OEM:
PEUGEOT      460194
zamienniki:
39-0213
KAGER
H209042.0.7
brak
FTE automotive GmbH
M 61 065
brak
BREMBO
FHM625
brak
FERODO
0 204 123 096
brak
BOSCH
F 026 003 096
brak
BOSCH
PMF187
brak
TRW
4005148
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1203 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1203 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.