Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1349 lpr

Pompa hamulcowa 1349 LPR

1349 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1349
Pompa hamulcowa 1349
1349
lpr 1349 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1349 lpr
Pompa hamulcowa 1349 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1349, P30224

numer części:

1349

producent:

LPR

System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 12 x 1 (2)
Otwór Ø 1 [mm] 25,40
Materiał Aluminium
Otwór Ø 2 [mm] 22,20
nr EAN 8032532104118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1349 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm/22,2mm) pasuje do: BMW X5 (E53) 3.0-4.8 01.00-10.06

Pompa hamulcowa 1349 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hamulcowa 1349 producenta LPR

BMW

34316757743, 6757743

numery OEM:
BMW      34316757743
BMW      6757743

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1349 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.