Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1826 lpr

Pompa hamulcowa 1826 LPR

1826 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1826
Pompa hamulcowa 1826
1826
lpr 1826 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 1826 lpr
Pompa hamulcowa 1826 lpr
Pompa hamulcowa 1826 lpr
Pompa hamulcowa 1826 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

1826, P02682

numer części:

1826

producent:

LPR

System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (4)
Materiał Aluminium
nr EAN 8032532023495

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1826 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, QUATTRO 1.8-2.3 10.79-07.94
numery OEM:
AUDI      443611021
zamienniki:
39-0316
brak
KAGER
H23945.0.1
brak
FTE automotive GmbH
M 85 008
brak
BREMBO
FHM612
brak
FERODO
4007155
brak
GIRLING
824748
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1826 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.