Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3260 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 LPR

3260 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3260
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260
3260
lpr 3260 Wysprzęglik centralny sprzęgła
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 lpr
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

3260, M30247

numer części:

3260

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 30
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928150323

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, EPICA, LACETTI, NUBIRA, OPEL ANTARA A 2.0D-3.2 01.05-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHEVROLET

IMPALA, ALERO, TAHOE, TRAILBLAZER, CORVETTE, MATIZ, LACETTI

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 producenta LPR

OPEL

4805569, 4811465, 4817538, 96625634, 96865887, 96961189

numery OEM:
OPEL      4805569
OPEL      4811465
OPEL      4817538
OPEL      96625634
OPEL      96865887
OPEL      96961189

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3260 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.