Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4254 lpr

Cylinderek hamulcowy 4254 LPR

4254 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4254, C08832

numer części:

4254

producent:

LPR

Materiał Żeliwo
System hamulcowy ATE
otwór Ø [mm] 17,46
Rozstaw śrub mocujących [mm] 21
Wymiar gwintu 10 x 1
nr EAN 8032532011966

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4254 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: OPEL KADETT D, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 08.79-07.94
numery OEM:
OPEL      550132
VAUXHALL      90009591
VAUXHALL      90235424
zamienniki:
39-4522
KAGER
A 12 367
brak
BREMBO
FHW4305
brak
FERODO
R17027B1
brak
FTE automotive GmbH
03.3217-3513.3
brak
ATE
5003116
brak
GIRLING
803631
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4254 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4254 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.