Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4338 lpr

Cylinderek hamulcowy 4338 LPR

4338 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4338, C21626

numer części:

4338

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 31
Materiał Aluminium
System hamulcowy TRW
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8032532012772

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4338 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: HONDA CITY I, CIVIC II, CRX I, JAZZ I, QUINTET 1.2-1.6 09.79-10.87
numery OEM:
HONDA      43300SA3681
zamienniki:
39-4328
brak
KAGER
0 986 475 706
brak
BOSCH
A 12 840
brak
BREMBO
FHW4322
brak
FERODO
5004218
brak
GIRLING
802610
brak
NK

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4338 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4338 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.