Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4414 lpr

Cylinderek hamulcowy 4414 LPR

4414 Cylinderek hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4414, C10271

numer części:

4414

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 17,46
Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 8,9
Wymiar gwintu 3/8 24 UNF
nr EAN 8032532013540

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4414 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: MG MIDGET, TRIUMPH 1500 I 1.5 10.70-12.79
numery OEM:
MG      37H4641
MG      GWC1129
MG      HWC1129
MG      SML001129EVA
TRIUMPH      37H4641
TRIUMPH      GWC1129
TRIUMPH      HWC1129
TRIUMPH      SML001129EVA
zamienniki:
A 12 729
brak
BREMBO
FHW4225
brak
FERODO
04-0135
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4414 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4414 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.