Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4861 lpr

Cylinderek hamulcowy 4861 LPR

4861 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4861
Cylinderek hamulcowy 4861
4861
lpr 4861 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 4861 lpr
Cylinderek hamulcowy 4861 lpr
Cylinderek hamulcowy 4861 lpr
Cylinderek hamulcowy 4861 lpr
44.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4861, C31123

numer części:

4861

producent:

LPR

Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
Rozstaw śrub mocujących [mm] 30
otwór Ø [mm] 17,46
System hamulcowy NABCO
nr EAN 8032928004527

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4861 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L pasuje do: SUZUKI ALTO IV, ALTO V 1.0 09.94-06.02

Cylinderek hamulcowy 4861 ma zastosowanie do modeli samochodów

SUZUKI

JIMNY samochód terenowy zamknięty, GRAND VITARA I, CARRY, WAGON R+, IGNIS I, LIANA, ALTO VI

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4861 producenta LPR

SUZUKI

5340170F10000, 53401M70F10, 53401M70F10000, 5340270B10, 5340270B11, 5340270B11000, 5340270B12, 5340270B12000, 53402M70B11, 53402M70B11000, 53402M70F10000

numery OEM:
SUZUKI      5340170F10000
SUZUKI      53401M70F10
SUZUKI      53401M70F10000
SUZUKI      5340270B10
SUZUKI      5340270B11
SUZUKI      5340270B11000
SUZUKI      5340270B12
SUZUKI      5340270B12000
SUZUKI      53402M70B11
SUZUKI      53402M70B11000
SUZUKI      53402M70F10000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4861 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4861 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.