Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5126 lpr

Cylinderek hamulcowy 5126 LPR

5126 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5126
Cylinderek hamulcowy 5126
5126
lpr 5126 Cylinderek hamulcowy
Cylinderek hamulcowy 5126 lpr
Cylinderek hamulcowy 5126 lpr
Cylinderek hamulcowy 5126 lpr
Cylinderek hamulcowy 5126 lpr
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5126, C09270

numer części:

5126

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
Rozstaw śrub mocujących [mm] 46
nr EAN 8032532018804

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5126 LPR

Cylinderek hamulcowy tył P pasuje do: KIA K2500, K2700, PREGIO 2.5D/2.7D 10.97-

Cylinderek hamulcowy 5126 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

Numery OE Cylinderek hamulcowy 5126 producenta LPR

KIA

0K60A26710, 0K72B26710, 0K72B26710A

numery OEM:
KIA      0K60A26710
KIA      0K72B26710
KIA      0K72B26710A

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5126 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5126 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.