Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46119 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46119 LPR

6T46119 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46119

numer części:

6T46119

producent:

LPR

Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
Długość [mm] 265
nr EAN 8032532082584

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46119 LPR

numery OEM:
OPEL      03454653
OPEL      08932193
OPEL      08984249
OPEL      09277167
OPEL      09277168
OPEL      3454653
OPEL      462468
OPEL      562431
OPEL      562439
OPEL      562443
OPEL      562450
OPEL      562465
OPEL      562468
OPEL      8932193
OPEL      8984249
OPEL      9277167
OPEL      9277168
VAUXHALL      03454653
VAUXHALL      08932193
VAUXHALL      08984249
VAUXHALL      09277167
VAUXHALL      8932193
VAUXHALL      9277167
VAUXHALL      9277168
zamienniki:

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46119 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.