Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46176 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46176 LPR

6T46176 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46176

numer części:

6T46176

producent:

LPR

Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 M10X1
Długość [mm] 365
nr EAN 8032532077702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46176 LPR

numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060709428
ALFA ROMEO      00605017170000
ALFA ROMEO      00605017250000
ALFA ROMEO      0060536905
ALFA ROMEO      00607094280000
ALFA ROMEO      0060718545
ALFA ROMEO      00607185450000
ALFA ROMEO      101341000000
ALFA ROMEO      10134100000000
ALFA ROMEO      107102000000
ALFA ROMEO      10710200000000
ALFA ROMEO      542897
ALFA ROMEO      54664800000000
ALFA ROMEO      60536905
ALFA ROMEO      60718545

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46176 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.