Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46332 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46332 LPR

6T46332 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46332

numer części:

6T46332

producent:

LPR

Rozmiar gwintu 2 F10X1
Długość [mm] 275
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8032532079157

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46332 LPR

numery OEM:
HONDA      01466S04000
HONDA      01466SB2010
HONDA      01466SB2020
HONDA      01466SR3030
HONDA      046430SR301
HONDA      046430SR3013
HONDA      46430S04003
HONDA      46430SB2003
HONDA      46430SB2004
HONDA      46430SB2005
HONDA      46430SB2013
HONDA      46430SB2014
HONDA      46430SB2015
HONDA      46430SR0003
HONDA      46430SR0004
HONDA      46430SR0013
HONDA      46430SR3000
HONDA      46430SR3003
HONDA      46430SR3004
HONDA      46430SR3010

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46332 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.