Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T46337 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T46337 LPR

6T46337 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T46337

numer części:

6T46337

producent:

LPR

Rozmiar gwintu 2 M10X1
Długość [mm] 450
Rozmiar gwintu 1 M10X1
nr EAN 8032532079201

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46337 LPR

numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060724771
ALFA ROMEO      0000060728511
ALFA ROMEO      0060522545
ALFA ROMEO      0060727319
ALFA ROMEO      116464554300
ALFA ROMEO      116584554400
ALFA ROMEO      60522545
ALFA ROMEO      60728511
ALFA ROMEO      71736935
JAGUAR      C0013182
JAGUAR      C0030752
JAGUAR      C0030755
JAGUAR      C11922
JAGUAR      C30754
JAGUAR      C30755
JAGUAR      GBH413
JAGUAR      JLM9702
ROVER      GBH415
TALBOT      9168623

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T46337 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.