Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T47057 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T47057 LPR

6T47057 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T47057

numer części:

6T47057

producent:

LPR

Długość [mm] 365
Rozmiar gwintu 1 F10X1
Rozmiar gwintu 2 F10X1
nr EAN 8032532091869

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47057 LPR

numery OEM:
TOYOTA      9093101026
TOYOTA      9093101027
TOYOTA      9093101046
TOYOTA      9094702378
TOYOTA      9094702379
TOYOTA      9094702382
TOYOTA      9094702427
TOYOTA      9681650350
TOYOTA      9695030365
TOYOTA      9695031363
TOYOTA      9695033555
TOYOTA      969503360586
TOYOTA      9695033656

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47057 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.