Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T47835 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T47835 LPR

6T47835 Przewód hamulcowy elastyczny LPR
27.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numery handlowe:

6T47835

numer części:

6T47835

producent:

LPR

Długość [mm] 475
Rozmiar gwintu 2 M10X1
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8032532066973

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47835 LPR

numery OEM:
FORD      1114757
FORD      1116868
FORD      1121633
FORD      1126960
FORD      1212748
FORD      1444730
FORD      1S712078AB
FORD      1S712078AC
FORD      1S712078AD
FORD      1S712078AE
FORD      1S712078AF
FORD      1S712078AG
JAGUAR      1X432078AB
JAGUAR      C2S23447
JAGUAR      C2S46536
JAGUAR      C2S9232
JAGUAR      C2S9237

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47835 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.