Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] | 53 |
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] | 67 |
Ilość otworów 1 | 4 |
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] | 201 |
Średnica [mm] | 200 |
Ilość otworów 2 | 1 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 57 |
nr EAN | 8032532066089 |
Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 7D0138 LPR
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
MATIZ, MUSSO, KORANDO, KORANDO Cabrio, REZZO, REXTON, KALOS
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
LANOS, MATIZ
568039, 568054, 568057, 90105445, 90168896, 90168958, 90168960, 91024352, 94608757, 96175281
568039, 568054, 568057, 90105445, 90168896, 90168958, 90168960, 91024352, 94608757, 95175281, 96175281
OPEL | 568039 | |
OPEL | 568054 | |
OPEL | 568057 | |
OPEL | 90105445 | |
OPEL | 90168896 | |
OPEL | 90168958 | |
OPEL | 90168960 | |
OPEL | 91024352 | |
OPEL | 94608757 | |
OPEL | 96175281 | |
VAUXHALL | 568039 | |
VAUXHALL | 568054 | |
VAUXHALL | 568057 | |
VAUXHALL | 90105445 | |
VAUXHALL | 90168896 | |
VAUXHALL | 90168958 | |
VAUXHALL | 90168960 | |
VAUXHALL | 91024352 | |
VAUXHALL | 94608757 | |
VAUXHALL | 96175281 | |
DAEWOO | 568039 | |
DAEWOO | 568054 | |
DAEWOO | 568057 | |
DAEWOO | 90105445 | |
DAEWOO | 90168896 | |
DAEWOO | 90168958 | |
DAEWOO | 90168960 | |
DAEWOO | 91024352 | |
DAEWOO | 94608757 | |
DAEWOO | 95175281 | |
DAEWOO | 96175281 |
Zastosowanie Bęben hamulcowy 7D0138 LPR w samochodach:
Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.
Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.
Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..
Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.