Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy Audi A5 (F53, F5P) 45 TFSI Mild Hybrid quattro (2018.07-2020.02) 245km » 7D0226C lpr
wybrany samochód: 
Audi A5 (f53, F5p) 45 Tfsi Mild Hybrid Quattro (2018.07-2020.02) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Bęben hamulcowy 7D0226C LPR

7D0226C Bęben hamulcowy LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

7D0226C, S70226C

numer części:

7D0226C

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm]181
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm]38,5
Średnica [mm]180
Ilość otworów 14
do średnicy wałka [mm]50,2
dla średnicy wałka od [mm]39,8
Typ układu hamulcowegoBęben hamulcowy z łożyskiem
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm]74,5
nr EAN8032532109540

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy 7D0226C LPR

Bęben hamulcowy tył pasuje do: AUDI 50, 80 B1, 80 B2, COUPE B2, SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I, VW DERBY, GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B1 0.8-2.2 05.72-06.04
numery OEM:
AUDI      171501615B
AUDI      171501615C
AUDI      191501615B
AUDI      3055016151
VOLKSWAGEN      171501615B
VOLKSWAGEN      171501615C
VOLKSWAGEN      191501615B
VOLKSWAGEN      3055016151
VOLKSWAGEN      823501615B

Zastosowanie Bęben hamulcowy 7D0226C LPR w samochodach:

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.