Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » C0953B lpr

Cięgło, hamulec postojowy C0953B LPR

C0953B Cięgło, hamulec postojowy LPR
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

C0953B

numer części:

C0953B

producent:

LPR

Długość 1/Długość 2 [mm] 1690/1060
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
nr EAN 8032928119894

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy C0953B LPR

numery OEM:
AUDI      1J0609721AC
AUDI      1J0609721AD
AUDI      1J0609721K
SEAT      1J0609721AC
SEAT      1J0609721AD
SEAT      1J0609721K
SKODA      1J0609721AC
SKODA      1J0609721AD
SKODA      1J0609721K
VOLKSWAGEN      1J0609721AC
VOLKSWAGEN      1J0609721AD
VOLKSWAGEN      1J0609721K

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy C0953B LPR w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.