Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » KDW488 lpr

Zestaw przegubu, wał napędowy KDW488 LPR

KDW488 Zestaw przegubu, wał napędowy LPR
lpr KDW488
Zestaw przegubu, wał napędowy KDW488
KDW488
lpr KDW488 Zestaw przegubu, wał napędowy
Zestaw przegubu, wał napędowy KDW488 lpr

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

07K488, KDW488

numer części:

KDW488

producent:

LPR

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 29
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 52
obrobiony mechanicznie z rowkiem w elemencie wewnętrznym (na zewnątrz)
średnica zewnętrzna [mm] 85,7
Ilość zębów, pierścień ABS 47
nr EAN 8032532084809

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KDW488 LPR

Przegub napędowy zewnętrzny L/P (22z/29z/52mm, ABS:47) pasuje do: CHEVROLET LANOS, DAEWOO LANOS, LEGANZA, NEXIA, NUBIRA, TACUMA / REZZO 1.3-2.0 02.95-
numery OEM:
DAEWOO      96243571
DAEWOO      96257803
DAEWOO      96298465
DAEWOO      96298466
DAEWOO      96474836
DAEWOO      96474837

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KDW488 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KDW488 LPR:

Marek, Kowal
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.