obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym (wewnątrz) |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 56 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 28 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 44 |
średnica zewnętrzna [mm] | 87 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 23 |
nr EAN | 8032532053553 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ169 LPR
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
GD192550XA, GD192560XA
MAZDA | GD192550XA | |
MAZDA | GD192560XA |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ169 LPR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy KMZ169 LPR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.