Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP368 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP368 LUCAS ELECTRICAL

ACP368 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
 

    Ocena:
numer części:

ACP368

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:Denso 7SBU16C
śr. koła pasowego [mm]:130
Ilość żeber:9
Liczba otworów do mocowania:3
Napięcie [V]:24
Ilość oleju [ml]:250
Olej do sprężarki:PAG 46

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP368 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 221.40 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

SPRĘŻARKA KLIM LUCAS ACP368 24V MERCEDES
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      5412300211
MERCEDES-BENZ      5412300611
MERCEDES-BENZ      5412300711
MERCEDES-BENZ      5412301211
MERCEDES-BENZ      5412301411
MERCEDES-BENZ      5412301511
MERCEDES-BENZ      A0002343711
MERCEDES-BENZ      A5412300211
MERCEDES-BENZ      A5412300611
MERCEDES-BENZ      A5412300711
MERCEDES-BENZ      A5412301211
MERCEDES-BENZ      A5412301411
MERCEDES-BENZ      A5412301511

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP368 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.