Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » ACP955 lucas electrical

Kompresor, klimatyzacja ACP955 LUCAS ELECTRICAL

ACP955 Kompresor, klimatyzacja LUCAS ELECTRICAL
1,139.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

ACP955

producent:

LUCAS ELECTRICAL

Ograniczenia producenta:CALSONIC CSE717
Ilość żeber:8
śr. koła pasowego [mm]:110
Liczba otworów do mocowania:3
Olej do sprężarki:PAG 46
Ilość oleju [ml]:180

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja ACP955 LUCAS ELECTRICAL

Koszt kaucji: 418.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
BMW      64526983398
BMW      64529185147
BMW      64529195147
BMW      64529195974
BMW      64529205096
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja ACP955 LUCAS ELECTRICAL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.